Wednesday, April 10, 2013

Benguelā

Es kaut kad Filipiņam teicu, ka gribu, lai viņš uz Lieldienām mani aizved uz Benguelu.. Kaut kā apmēram tā arī sanāca.. Kaut arī daudz savādākā setupā nekā biju iedomājusies.. :) 

Tagad saku, ka uz viņa dzimšanas dienu gribu uz Kilamandžaro.. :))


Filipiņš sev ir atradis jaunu šaha biedru. Pirmo reizi dzīvē spēlējot Antonio gandrīz Filipiņu apspēlēja :) Bet tā līdz galam vēl viņam nav sanācis, gluži tāpat kā man ...
Jaunieši spēlē futbolu, Laumiņa ēd cukurniedri..
Kaut kāds sireāls šītas smilšu lauks blakus mūsu apmetnei.. Liekas, ko viņi tādu te sataisījuši.. :D
Kopā ar jauniešiem šodien biju TPA jeb Angolas televīzijā. Gribējās, lai viņi tur pastaigā kā ēnas, bet to viņiem īsti neizdevās sarunāt... Bet es tagad esmu pabijusi gan vietējā radio, gan TV ziņās :)
Un jā, autobuss mums bikiņ nolūza.. Sajūgs un riepa un kas tur.. Sajūgu mūsu mehāniķi kopā ar Filipiņu un šoferi kkā salaboja (yay!).. ja izdosies ar riepu arī tikt galā, tad rīt dosimies kkur tālāk.


2 comments:

Sandra said...

Ak, cik tas būs briesmīgi, ja jūs šitās foršās ziņas mums nevarēsiet piegādāt... Jo, šķiet, ka nākamie 4mēneši varētu būt makten labi :)))

kaza said...

Baigi labās bildes! Sevišķi "Laumiņa uz tanka vējā plandošiem matiem drāž pa Sahāras tuksnesi" un "Baltais līderis māca kā iekustināt autobusu" :))
Lai izdodas Kilimandžaro plāns!!!