Monday, November 7, 2011

Vai ar kliegšanu var kaut ko atrisināt?

Pieaugušu cilvēku pasaulē atbilde uz šo jautājumu liekas pašsaprotama. Protams, ka nevar.

Jāatzīst gan, ka tīņu gados šī metode ik pa laikam tika iemēģināta. Tagad vairs nevaru atcerēties, vai tas darbojās..

Pagājušajā nedēļā mums te bija viena sapulce ar skolas vadību, kurā izspruka pāris skaļāki vārdi. Pēc izbļāviena "es zinu labāk, jo esmu to 1000 reizes darījis" vairs neko nedzirdēju un sapulces tālākā produktivitāte tiecās uz nulli.

Šorīt to pašu skaļo toni tik Dāņu valodā uzklausīja mūsu skolnieces. Ir te iezagusies tāda problēma - no rīta nemosties vai vismaz nelīst ārā no gultām.

Vienu brīdi likās, ka varbūt nav nemaz tik slikti, ka kāds pa brīdim pasaka kaut ko bišķiņ skaļāk. Bet tad atcerējos to sapulci un manas pašas reakciju, kaut arī tonis nebija tiešā veidā orientēts uz mani.. Domāju, ka kliegšana neko neatrisināja manos tīņu gados un arī tagad nepalīdzēs.

Grūti saprast, kas strādā uz tīņiem bez manierēm un atbildības..?

6 comments:

Sandra said...

Nu, zini kā, ar to kliegšanu (jeb balss pacelšanu) tu parādi savu attieksmi pret konkrēto jautājumu (teiksim, dusmas). Tu kliedz, visi redz - es esmu dusmīga/neapmierināta ar konkrēto situāciju... Man liekas, tādiem tīņiem ir diezgan vienalga, vai tu sakliedz uz viņiem vai to izstāsti caur puķītēm un ar smaidu uz lūpām. Un vēl, tas varētu dažādi iedarboties uz dažādiem indivīdiem. Uz vieniem labāk iedarbosies viens skaļāks vārds, uz citiem mierīga izrunāšanās. Bet jautājums jau paliek, ko darīt tad, ja neviens no variantiem nedarbojas?...

Garsh said...

nu skaļākā balss liecina par pareizāko viedokli, vismaz mūsu ģimenē :D

vanags said...

Ar kliegšanu var ļoooti daudz ko atrisināt. Filips varētu eseju par to uzrakstīt.

vanags said...

Piemērs iedvesmai - http://www.youtube.com/watch?v=aUc62jD-G0o

Unknown said...

pamēģini pakliegt tā vienmērīgi kā tai video.. crazy..

Lauma said...

Var jau būt, ka šiem jauniešiem tieši tā vajag parādīt viedokli, lai viņiem kaut kas aizķertos. Tomēr, par spīti iedvesmojošajam video :), es šo tā baigi labi nemāku. Laikam tapēc gribētos cerēt, ka ir arī citas izejas no situācijas...