Saturday, January 5, 2013

veiksmīgi aizvadīts pirmais poliklīnikas apmeklējums.

Tieši pirms svētkiem es un Ewinka gandrīz vienlaicīgi sākām skraidīt uz tualeti... Pāris dienas pavēmām un tamlīdzīgi izpildījāmies.. Un tad it kā pārgāja. Man pārgāja lēnāk, tapēc drošībai aizbraucu arī uz pilsētu pārbaudīties pret vietēji populārajām kaitēm - vēdertīfu un, kuram katram gadījumam, malāriju.

Ne man, ne Ewinkai gan nebija šīm slimībām raksturīgā augstā temperatūra un citas pazīmes.. Bet dzerot pret malārijas zāles un esot potēta pret vēdertīfu.. Drošs paliek nedrošs.. :)


Mums ieteikts doties nevis uz pilsētas slimnīcu, bet gan augstāk redzamo privāto klīniku.

Pirms apmeklējuma tiku brīdināta par vairāku stundu gaidīšanu uz rezultātiem. Tas kā par laimi šoreiz nenotika. Pusstundu pēc asins notecināšanas jau bija rezultāts  - malārijas un vēdertīfa man neesot.

Nezinu, kā slimnīcā, bet te viss tiešām bija sterili un godīgi. Ja neskaita to, ka neviens man tā arī nepajautāja, kādēļ man aizdomas, un neko citu arī neieteica. Tomēr nekas, viss pārgāja. Būs vien jāpiekrīt Ewinkas diagnozei par mazliet aizkavējušos "welcome puke" :)

1 comment:

Aija said...

Diagnozi es nepateikšu, bet iemeslu tavai sliktajai dūšai zinu gan - ūdens no krāna! Ko gan citu tu gaidīji ;)