Friday, January 4, 2013

Tā atnāca jauns gads

Es kaut kā sliecos uz to salīdzinoši populāro uzskatu, ka vecgada vakarā jāapsver pagājušais gads; jāuzstāda jauni mērķi.. Un kad tā kārtīgi nosliecos uz atskatīšanos, tad man vecgada/jaungada pasākumi nevisai patīk :)

Šogad atskats uz pagājušo gadu un tā galveno sasniegumu - atbraukšanu uz Angolu - savienojās ar man mazliet uznākušajām ilgām pēc mājām. Grūti pateikt, vai tā ir savādākā pasaule, kādā patreiz atrodamies, vai vienkārši svētku laiks.. Bet tā nu vecgada dienu pavadīju domīgās skumjās.

Kā par laimi vakaram tuvojoties mani biedri (ar Filipiņu priekšgalā) mani tomēr izvilka uz ar blakus skolas studentiem kopīgi organizēto ballīti. Skumjas pārgāja un jaunais gads tika sagaidīts jautrā kompānijā ar lielu smaidu uz lūpām. Tā tad arī visu nākošo gadu.. :)

Skolēni mums pagatavoja gardas vakariņas un mēs viņiem iemācījām visādas jautras spēles.
Tā līdz brīdim, kamēr ar dančiem pienāca 2013 :) 

No comments: