Monday, June 10, 2013

The way Angolans "do it" :)

Vakardienas stāstā par Dar Es Salaam nepieminēju, kā mums te izgāja ar apmešanās vietu. Tā teikt lielās, tūristiskās pilsētās atrast camping spot pa velti.. Godīgi sakot, biju satraukusies. Avelino uzņēmās vadību un visu nokārtoja "Angolāņu stilā". Pēc sazināšanās ar Angolas vēstniecību mēs tikām uzņemti ļoti interesantā namā, kur reiz savu laiku ir dzīvojis Augustino Neto. Šī vēsturiskā vieta tagad pieder MPLA un viņi mūs ar lielāko prieku te ielaida padzīvoties. Bet ar to nebūt nekas nebeidzās!

Angolas vēstnieks Tanzānijā visus mūsu trīs autobusus ielūdza pusdienās. Restorānā, ar dzīvo mūziku .. Viss kā pienākas :)




Un arī ar to nebūt vēl viss nebiedzās - šajās dienās Avelino pienāca dzimšanas diena. Pēc restorāna apciemošanas viņš apjautājās, vai nevar kaut kā sarunāt vēstniecības īrēto mūzikas aparatūru mūsu ballītei. Nebij pat īpaši jārunā, lai vēstniecība piedāvātos mums sagādāt ne tikai mūziku un DJus, bet arī galdus, krēslus, pārtiku.. Vārdsakot sarīkot vēl vienu pamatīgu vakarēšanu!





Godīgi sakot, vērojot šo visu, bišķiņ trūkst komentāru. Nez ko Latvijas vēstniecība teiktu, ja es viņiem pastāstītu, ka man dzimšanas diena pienākusi? :)

4 comments:

Sandra said...

Aizej noskaidro - kas ir?! Var vienu ballīti vai nevar :D
Tik žēl, ka tālu laikam sanāks iet, tuvākais vēstnieks ar sakariem Āfrikā, ka tik nemitinās kaut kur Šveicē :(

kaza said...

Citaadaa Aafrika... :)

Garsh said...

Confusing bilde - Filipam rokā alus. Ja tas nav alus - tad kāpēc tāds ir rokā arī Laumai?

Aija said...

Āfrika ari mani nebeidz pārsteigt. Lai gan no jums jau ir iegūts gana daudz informācijas, es joprojām nevaru atbrīvoties no aizspriedumiem un tāpēc mani pārsteidz šitās bildes ar muzejiem, skaistām celtnēm, restorānu, kūku un eiropeiskā stilā klātu galdu :)